slo hrv
Podpora
Telefon 051 609 040 Email [email protected]
Pomoč pri nakupu

Ne najdete ključne informacije in imate še vedno odprta vprašanja? Pišite nam ali nas pokličite. Vedno smo vam na voljo.

Pogosto zastavljena vprašanja

Osnovno

 

Se moram nujno registrirati, če želim nakupovati v spletni trgovini Bestway ?

Registracija ni pogoj za nakup. V vsakem primeru pa boste morali vnesti svoje osebne podatke, saj jih potrebujemo za izstavitev računa in dostavo. Za naročilo potrebujemo Ime in priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko.

Kaj pa, če želim izdelek/e naročiti kot pravna oseba, torej, kot podjetje?

Če želite nakupovati v spletni trgovini Bestway kot pravna oseba, lahko to storite enako kot fizična oseba. Vendar morate poleg ostalih podatkov v ustrezna polja vnesti tudi ime podjetja in davčno številko.

Ali se popusti seštevajo?

Aktualni popusti in aktivne kode za popust se ne seštevajo z drugimi akcijami. Akcije nikoli ne veljajo na izdelke, ki so že znižani.

Bestway produkt sem našel/a na drugi spletni strani, ali ga je mogoče naročiti kljub temu, da ni v spletni trgovini?

Žal lahko naročite le artikle, ki so vidni na spletni trgovini, drugi produkti Bestway žal niso na voljo.

Kako deluje gumb »Obvesti me«?

Pod izdelki, ki niso na zalogi najdete gumbek »Obvesti me o zalogi«. V okence, ki se nahaja nad gumbkom lahko vpišete vaš e-mail in se na tak način naročite na obveščanje o dobavi. Takoj, ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste prejeli obvestilo na vaš oddani e-mail naslov o ponovni dobavi izdelka.

Kakšne so prednosti nakupa pri uradnem zastopniku Bestway v primerjavi z drugimi (tujimi) ponudniki?

Ker smo uradni zastopnik znamke Bestway, imamo boljše poznavanje izdelkov in njihove uporabe ter vam lahko nudimo pomoč v vsaki fazi nakupa - pred, med in po nakupu. Če potrebujete kakršno koli svetovanje, vam lahko pomaga prijazno osebje, Pomoči strankam Bestway. Poleg tega smo kot uradni zastopniki vzpostavili tudi strokovni Podporni center Bestway za stranke, ki vam lahko pomaga pri reševanju reklamacij in oddajanju zahtevkov za odpravo napak, ki spadajo v domeno Podpornega centra Bestway.

 

Dostava

 

Kdo mi dostavi paket?

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, Pošta Slovenije.

Koliko znaša dostava za Slovenijo?

Cena poštnine z dostavno službo Pošte Slovenije znaša znotraj Slovenije 5,99 €, nad 99 € pa brezplačna.

*Pri izbiri načina plačila »plačilo po povzetju«, Pošta Slovenije za to storitev zaračuna dodatni strošek 1,50 €.

Ali nudite možnost pošiljanja paketov v tujino?

Izdelke pošiljamo tudi v tujino, po Evropi. Za več informacij nam pišite na e-naslov [email protected].

Je mogoče spremljati dostavo paketa?

Seveda, ko dostavni službi oddamo naročilo, prejmete kodo za sledenje, ki vam jo pošlje Pošta Slovenija. S to kodo lahko sledite vašemu paketu do konca dostave.

Kako postopati, če želim preklicati naročilo?

Če želite preklicati naročilo, ki ste ga že opravili in plačali, lahko to storite le v kolikor naročila še ni prevzela dostavna služba. Lahko nam pišete na [email protected] ali nas nemudoma pokličete na telefonsko številko 051 60 90 40, da pogledamo, če je preklic še mogoč in ga opravimo.

Kaj pa če želim le spremeniti naročilo?

Za spreminjanje naročil velja enak postopek in enaki pogoji kakor pri preklicu naročila. Če pa menite, da je prišlo do napake in niste prejeli izdelka, ki ste ga naročili nas prosim čimprej kontaktirate, da ugotovimo v čem je težava. Uporabite naslednje kontaktne podatke: e-naslov [email protected] ali telefonsko številko 051 60 90 40.

Opravil/a sem naročilo, a bi želel/a spremeniti naslov dostave. Je to mogoče?

Kot registrirani uporabnik spletnega portala Bestway.si lahko kadar koli spremenite svoje podatke, vključno z naslovom. Vendar spremenjeni podatki ne bodo vplivali na že zaključena naročila. Če želite spremeniti naslov za naročilo, ki je že bilo zaključeno, nam pišite na [email protected] ali nas pokličite na telefonsko številko 051 60 90 40, da preverimo, ali je bilo naročilo že predano dostavni službi.

Kje lahko preverim, če je moje naročilo potrjeno?

Če ste se registrirali na spletni strani Bestway.si, lahko preverite stanje vašega naročila v svojem profilu. Vsi kupci, ne glede na to, ali so registrirani ali ne, prejmejo e-poštno sporočilo s potrditvijo naročila. Če menite, da potrditvenega sporočila niste prejeli, preverite predal za neželeno pošto (spam). V primeru, da elektronskega sporočila še vedno ne najdete, nam pišite na [email protected].

Ali lahko naročilo opravim preko telefona?

Stranka lahko naroči nakup tudi preko telefona ali pa preko našega elektronskega naslova. Podatki, ki jih potrebujemo za naročilo so koda izdelka, količina, ime in priimek, naslov, telefonska številka in vaš e-mail naslov.

Lahko blago osebno prevzamem na sedežu podjetja?

Ja, svoje naročilo lahko prevzamete na našem sedežu podjetja. (Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani).

Ali, lahko plačam tudi za sedežu podjetja?

Ne, ker Bestway Slovenija (Lira d.o.o.) nima fizične trgovine. Če želite izdelek prevzeti osebno, mora biti zadoščeno naslednjim pogojem: 

1. Vnaprejšnje plačilo na naši spletni trgovini je predpogoj za osebni prevzem

2. Dogovor za termin prevzema je prav tako predpogoj za osebni prevzem

V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo naročila?

Naročila, ki so oddana do 13. ure na delovni dan in vsebujejo izdelke, ki so na zalogi, bodo odpremljena isti delovni dan. Pošiljke bodo dostavljene preko Pošte Slovenije v roku 1-3 delovnih dni.

Kaj lahko naredim, če izdelek potrebujem zelo nujno v kratkem času?

Obstaja možnost, da na podlagi okoliščin posameznega primera izvedemo ekspresno dostavo, naslednji dan do 10. ure preko pošte Slovenije, ampak izvedba te storitve je odvisna od razpoložljivosti ure v dnevu.

Prejel sem vašo pošiljko, vendar nisem dobil vseh naročenih kosov?

Vedno odpremimo naročila v celoti, vendar se včasih lahko zgodi, da so izdelki dostavljeni v več paketih, še posebej če ste naročili več izdelkov. Če ste naročili težji izdelek, kot je montažni ali masažni bazen, je možno, da bo ta dostavljen v naslednji dostavi.

 

Načini plačila

 

Kateri načini plačila so na voljo v spletni trgovini Bestway.si?

Pri nakupovanju v spletni trgovini Bestway.si vam nudimo naslednje načine plačila:

·         Plačilo po povzetju

·         Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami

·         Plačilo po predračunu (po naročilu vam na vaš e-naslov pošljemo podatke za izvedbo plačila.

·         Leanpay, obročno plačevanje

·         Plačilo s kreditno kartico Dinerse (do 36 obrokov)

Katere kreditne ali debetne kartice lahko uporabljam za plačilo v spletni trgovini Bestway.si?

Za plačilo lahko uporabite kreditne in debetne kartice, ki so naštete spodaj:

Mastercard, Maestro (če plačnikova plačilna kartica Maestro to omogoča), Visa, Diners Club, Discover, Amex, JCB, UniorPay, Elo, Hiper, Hipercard.

Kateri način plačila je najhitrejši?

Najhitrejši način plačila je s kartico ali po povzetju.

Lahko naročene izdelke plačam ob prevzemu na sedežu podjetja?

Ne. Ker Bestway Slovenija (Lira d.o.o.) nima fizične trgovine, svojega naročila ne morete plačati na sedežu podjetja, ampak le preko spleta.

Je spletni nakup s kartico v spletni trgovini Bestway.si povsem varen?

Seveda. Za varnost nakupa jamči najprej SSL inkripcija spletne strani. Dobavitelj plačilnih storitev s kartico je svetovno priznano podjetje Braintree Payments, ki jamči za 100 % varen nakup z debetnimi in kreditnimi karticami. Naše poslovanje je v skladu z novo evropsko uredbo GDPR zato vaše podatke tudi interno ščitimo in uporabljamo le v skladu z dovoljenji, ki nam jih daje zakon in vi osebno. 

Ali nudite možnost plačila na obroke?

Podjetje Lira d.o.o. (Bestway) ne ponujamo plačila na obroke. Če želite plačati na obroke s kartico MasterCard ali Viso, je to mogoče, če najprej pri svoji banki aktivirate možnost plačila na obroke. Števila obrokov v naši spletni trgovini ni možno izbrati. Število obrokov lahko nastavite s pomočjo vaše bančne aplikacije ali v sms sporočilu. Plačilo na obroke je mogoče z:

·         Mastercard kartico,

·         Diners kartico,

·         Leanpay (več informacij spodaj).

Ali nudite možnost obročnega odplačevanja Leanpay in kako tovrstno plačevanje poteka?

Leanpay omogoča preprost in inovativen način obročnega nakupovanja, ki je odobren v zgolj nekaj minutah. Leanpay omogoča enostaven način odplačevanja na do 24 obrokov. Informacije o odobritvi oziroma zavrnitvi prejmete v nekaj minutah, brez dodatne dokumentacije, brez obiska banke. Pregled nad obveznostmi in plačili lahko kadarkoli preverite na osebnem portalu Moj Leanpay (app.leanpay.si).

Kje dobim račun za kupljene produkte?

Računov v papirni obliki ne boste več prejemali, saj se je podjetje Bestway odločilo za trajnostni in zeleni koncept. Račun boste prejeli v elektronski različici, po e-pošti, iz našega naslova, [email protected].

 

Vračila in reklamacija

 

Ali lahko vrnem kupljene izdelke?

V kolikor je izdelek neuporabljen, torej v originalni nepoškodovani embalaži ga lahko vrnete. To storite tako, da ga pošljete na sedež našega podjetja, na naslov: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani. Prosimo, da direktno na embalažo ne lepite poštnih spremnic ter da embalažo dodatno zaščitite. V nasprotnem primeru vam bomo poškodovano originalno embalažo primorani zaračunati.

Kakšen je postopek vračila kupnine?

Po uspešnem pregledu vrnjenega artikla, bomo uredili vračilo denarja. Prosimo, če v paket priložite še kopijo vašega sporočila, vaše podatke in številko TRR za vračilo denarja. Denar vam bomo vrnili na plačilno sredstvo, s katero ste opravili nakup, v kolikor ste plačali po povzetju ali predračunu, vrnemo na TRR. Vračilo bo izvedeno v roku 14. dnevih od prejema vračila artikla.

Na kateri kontakt se lahko obrnem v primeru vrnitve izdelka ali zamenjave?

Podpora kupcem je na voljo na elektronskem naslovu [email protected] ali preko telefonske številke 051 609 040.

Na koga se lahko obrnem v primeru reklamacije?

Za manjše proizvode se obrnite na naslov [email protected]. Medtem, ko za montažne, masažne bazene in druge podobne izdelke, prosimo, kontaktirajte naš Podporni center Bestway na naslovu [email protected], ki vam nudi pomoč pri reševanju reklamacij in oddajanju zahtevkov za odpravljanje napak.

Kakšno dokumentacijo naj pripravim v primeru oddajanja zahtevka za odpravo napake (Podporni center Bestway)?

V primeru zahtevka za odpravo napake vas čakajo samo 3 enostavni koraki: pripravite dokumentacijo (kopija računa, fotografija poškodovanega dela in serijska številka), pošljite zahtevek in počakajte 3 do 4 dni, da vam naš Podporni center Bestway pošlje nove dele.

Ne najdete informacije, ki jo iščete?

Če ne najdete odgovora na svoje vprašanje, lahko stopite v stik z nami s pomočjo kontaktnega obrazca, ki ga najdete >>> TUKAJ