slo hrv
Podpora in kontakti
Telefon 051 609 040 Email [email protected]
Pomoč pri nakupu

Ne najdete ključne informacije in imate še vedno odprta vprašanja? Pišite nam ali nas pokličite. Vedno smo vam na voljo.

Pogosto zastavljena vprašanja

Osnovno

Registracija ni pogoj za nakup. V vsakem primeru pa boste morali vnesti svoje osebne podatke, saj jih potrebujemo za izstavitev računa in dostavo. Za naročilo potrebujemo Ime in priimek, naslov, elektronski naslov in telefonsko številko.

Če želite nakupovati v spletni trgovini Bestway kot pravna oseba, lahko to storite enako kot fizična oseba. Vendar morate poleg ostalih podatkov v ustrezna polja vnesti tudi ime podjetja in davčno številko.

Aktualni popusti in aktivne kode za popust se ne seštevajo z drugimi akcijami. Akcije nikoli ne veljajo na izdelke, ki so že znižani.

Žal lahko naročite le artikle, ki so vidni na spletni trgovini, drugi produkti Bestway žal niso na voljo.

Pod izdelki, ki niso na zalogi, najdete gumbek »Obvesti me o zalogi«. V okence, ki se nahaja nad gumbkom, lahko vpišete vaš e-mail in se na tak način naročite na obveščanje o dobavi. Takoj, ko bo izdelek ponovno na zalogi, boste prejeli obvestilo na vaš oddani e-mail naslov.

Ker smo uradni zastopnik znamke Bestway, imamo boljše poznavanje izdelkov in njihove uporabe ter vam lahko nudimo pomoč v vsaki fazi nakupa – pred, med in po nakupu. Če potrebujete kakršno koli svetovanje, vam lahko pomaga prijazno osebje Pomoči strankam Bestway. Poleg tega smo kot uradni zastopniki vzpostavili tudi strokovni Podporni center Bestway za stranke, ki vam lahko pomaga pri reševanju reklamacij in oddajanju zahtevkov za odpravo napak, ki spadajo v domeno Podpornega centra Bestway.

 

Dostava

Paket vam dostavi naš pogodbeni partner, Pošta Slovenije.

Cena poštnine z dostavno službo Pošte Slovenije znaša znotraj Slovenije 5,99 €, nad 99 € pa brezplačna.

*Pri izbiri načina plačila »plačilo po povzetju«, Pošta Slovenije za to storitev zaračuna dodatni strošek 1,50 €.

Izdelke pošiljamo tudi v tujino, po Evropi. Za več informacij nam pišite na e-naslov [email protected].

Seveda, ko dostavni službi oddamo naročilo, prejmete kodo za sledenje, ki vam jo pošlje Pošta Slovenija. S to kodo lahko sledite vašemu paketu do konca dostave.

Če želite preklicati naročilo, ki ste ga že opravili in plačali, lahko to storite le v kolikor naročila še ni prevzela dostavna služba. Pišite nam na [email protected] ali nas pokličite na 051 60 90 40, da preverimo, ali je preklic še mogoč.

Za spreminjanje naročil velja enak postopek in enaki pogoji kakor pri preklicu. Če menite, da ste prejeli napačen izdelek, nas čim prej kontaktirajte na [email protected] ali 051 60 90 40.

Kot registrirani uporabnik lahko kadar koli spremenite svoje podatke, vendar sprememba ne vpliva na že oddana naročila. Če želite spremeniti naslov za obstoječe naročilo, pišite na [email protected] ali nas pokličite na 051 60 90 40.

Registrirani uporabniki lahko stanje naročila preverijo v svojem profilu. Vsi kupci prejmejo potrditveno e-sporočilo. Če ga niste prejeli, preverite mapo z vsiljeno pošto ali nas kontaktirajte.

Da, naročilo lahko oddate tudi po telefonu ali e-pošti. Sporočite nam kodo izdelka, količino, vaše podatke (ime, naslov, telefon, e-mail).

Da, naročilo lahko prevzamete na sedežu podjetja: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani.

Ne, ker nimamo fizične trgovine. Osebni prevzem je možen le ob predhodnem plačilu na spletni strani in po predhodnem dogovoru o terminu.

Naročila, oddana do 13. ure na delovni dan in z izdelki na zalogi, bodo odpremljena isti dan. Dostava običajno traja 1–3 delovne dni.

V določenih primerih lahko uredimo ekspresno dostavo naslednji dan do 10. ure preko Pošte Slovenije, če to dovoljuje čas oddaje naročila. Pokličite nas za dogovor.

Naročila vedno odpremimo v celoti, vendar se lahko zgodi, da so izdelki dostavljeni v več paketih. Večji izdelki (npr. bazeni) so lahko dostavljeni ločeno.

 

Načini plačila

Pri nakupovanju v spletni trgovini Bestway.si vam nudimo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju
  • Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami
  • Plačilo po predračunu (po naročilu vam na vaš e-naslov pošljemo podatke za izvedbo plačila)
  • Leanpay, obročno plačevanje
  • Plačilo s kreditno kartico Diners (do 36 obrokov)

Za plačilo lahko uporabite naslednje kartice: Mastercard, Maestro (če kartica to omogoča), Visa, Diners Club, Discover, Amex, JCB, UniorPay, Elo, Hiper, Hipercard.

Najhitrejši način plačila je s kartico ali po povzetju.

Ne. Ker Bestway Slovenija (Lira d.o.o.) nima fizične trgovine, naročila ni mogoče plačati na sedežu podjetja, ampak le preko spleta.

Da, varnost zagotavlja SSL zaščita spletne strani in ponudnik plačilnih storitev Braintree Payments. Poslovanje je skladno z GDPR, zato so vaši podatki zaščiteni in uporabljeni le v skladu z zakonodajo.

Bestway sam ne omogoča plačila na obroke, vendar je to možno prek vaše banke z aktivacijo funkcije za plačilo na obroke. Število obrokov nastavite sami. Plačilo na obroke je možno z:

  • Mastercard kartico,
  • Diners kartico,
  • NLB Buy&Go,
  • Leanpay (več informacij spodaj).

Leanpay omogoča hitro in enostavno obročno plačilo brez obiska banke ali dodatne dokumentacije. Odplačilo je možno do 24 obrokov. Pregled nad obveznostmi imate na portalu Moj Leanpay: app.leanpay.si.

 

Vračila in reklamacija

V kolikor je izdelek neuporabljen, torej v originalni nepoškodovani embalaži, ga lahko vrnete. Pošljite ga na naslov podjetja: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani. Prosimo, da poštnih nalepk ne lepíte neposredno na embalažo, temveč jo dodatno zaščitite. V nasprotnem primeru bomo poškodovano embalažo morali zaračunati.

Po uspešnem pregledu vrnjenega izdelka bomo izvedli vračilo kupnine. V paket priložite kopijo sporočila, vaše podatke in številko TRR. Denar bo povrnjen na plačilno sredstvo, s katerim ste opravili nakup. Če ste plačali po povzetju ali predračunu, vrnemo znesek na TRR. Vračilo izvedemo v roku 14 dni po prejemu artikla.

Za pomoč v zvezi z vračili ali zamenjavami pišite na [email protected] ali pokličite 051 609 040.

Za manjše izdelke se obrnite na [email protected]. Za montažne in masažne bazene ter druge večje izdelke kontaktirajte Podporni center Bestway.

Za oddajo zahtevka pripravite tri stvari: kopijo računa, fotografijo poškodovanega dela ter serijsko številko izdelka. Pošljite zahtevek, nato počakajte 3–4 dni, da Podporni center Bestway posreduje nadomestne dele.

Če niste našli odgovora na svoje vprašanje, nas kontaktirajte preko obrazca, ki ga najdete TUKAJ.