Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Bestway.si v lasti podjetja Lira d.o.o. Dekani 7b, 6271 Dekani, davčna št.: SI27967620, matična št.: 5781302 so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) ter s priporočili TZS.

Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne trgovine Bestway.si, pravice in obveznosti uporabnika-kupca ter poslovni odnos med ponudnikom-prodajalcem in uporabnikom-kupcem.
Uporabnika-kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik –kupec je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi.

Obveznosti ponudnika-prodajalca 

Ponudnik-prodajalec se zavezuje, da bo uporabniku-kupcu zagotovil naslednje podatke: 
podatke o podjetju Lira d.o.o. 
kontaktne podatke, (e-pošta, telefon)
podroben opis lastnosti artiklov
cene artiklov z DDV in stroške dostave
pogoje dostave artiklov (način in rok)
časovno veljavnost ponudbe 
način plačila
pogoje in rok odstopa od pogodbe 
postopek reklamacije

Cene

Cene artiklov v spletni trgovini Bestway.si so v Eur z vračunanim DDV in veljajo samo za spletno prodajo. Kupec pridržuje pravico do spremembe cen brez predhodnega opozorila. Cene naročenih artiklov se fiksirajo v trenutku oddaje naročila.

Nakup

Izbor in dodajanje izdelkov v nakupovalno košarico: Izdelek, ki ga želite kupiti, dodajte v košarico s klikom na ustrezen gumb »V košarico«. Če ste z nakupovanjem zaključili, kliknite na gumb »Na blagajno«. V kolikor želite v košarico dodati še druge izdelke, kliknite na gumb »Nadaljuj z nakupom«. V košarico lahko dodate poljubno število izdelkov. V košarici si lahko v vsakem trenutku ogledate seznam izbranih izdelkov, spremenite količino ali odstranite izdelek iz košarice. Ko z dodajanjem izdelkov v košarico zaključite, kliknite na gumb »Naprej«.

Registracija ali vpis uporabnika 

Ko ste v košarico dodali vse želene artikle, vpišete podatke za začetek naročila. Če ste že registrirani v spletno prodajalno, izberite možnost »Prijavi se« in vpišite uporabniško ime in geslo, ki ste ga dobili ob prijavi. Če v spletno prodajalno še niste registrirani, izberite možnost »Registriraj se kot nov uporabnik« in v polja vpišite vse potrebne podatke za registracijo.

Naslov za dostavo

Kupec preveri že vpisane kontaktne podatke. V primeru, da želite dostavo na drug naslov, kliknite možnost »Izdelke želim prejeti na drug naslov« in vpišite kontaktne podatke za dostavo na želen naslov. Obvezen je vnos telefonske številke za dostavo. Kliknite na »Sprejemam pogoje nakupa«.

Pregled naročila

Na ekranu se prikažejo naročeni izdelki in podatki o plačniku ter dostavi. Po kliku na gumb »Naprej«, boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli potrditveno e-sporočilo, v katerem kliknite na povezavo. S klikom na povezavo avtorizirate naročilo.

Potrditev oddaje naročila

Po avtorizaciji naročila boste v vaš e-poštni nabiralnik prejeli sporočilo, da je bilo vaše naročilo uspešno avtorizirano in oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z vašim naročilom boste obveščeni po e-pošti.

Plačilo

Plačilo po predračunu; ob potrditvi naročila vam bomo na elektronski naslov poslali predračun. Po potrditvi naročila in plačilu predračuna bo blago odposlano.

Potrditev naročila – kupoprodajna pogodba

Kupoprodajna pogodba med prodajalcem Lira d.o.o. in kupcem je v spletni trgovini Bestway.si sklenjena v trenutku, ko prodajalec pošlje kupcu elektronsko potrditev prejema naročila. Od tega trenutka so cene in drugi pogoji nespremenljivi in veljajo tako za prodajalca kot za kupca. Kupec je oseba, ki je oddala naročilo, kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni možno. Potrditev naročila kupca v elektronski obliki s strani prodajalca velja za kupoprodajno pogodbo. Kupoprodajna pogodba se hrani na sedežu podjetja Lira d.o.o. in jo lahko prejmete na pisno zahtevo. Svojo zahtevo sporočite na e-naslov info@bestway.si . Pogodba bo shranjena v podjetju šest (6) mesecev po sklenitvi. Dostop do pogodbe je možen v zgoraj navedenem časovnem obdobju.

Plačilo

Naročeno blago lahko plačate po predračunu, ki ga dobite na vaš elektronski naslov skupaj s potrditvijo naročila. Plačilo lahko izvedete bodisi preko elektronskega bančništva (KLIK, ProKlik, ABANET, itd.) bodisi osebno v vaši najbližji bančni ali poštni poslovalnici. Ob oddaji naročila vam bomo po elektronski pošti poslali predračun. V plačilni nalog vpišite potrebne podatke in ob prejemu plačila na naš tekoči račun, vam bomo naročene izdelke odposlali. Rok za plačilo predračuna je tri (3) delovne dni. V kolikor v tem času ne bomo prejeli plačila na naš račun, bomo smatrali, da odstopate od naročila in bomo naročilo stornirali. 

Dostava

Izdelki, ki so na zalogi, bodo dostavljeni v roku od tri (3) do pet (5) delovnih dni po prejemu plačila. Naročene izdelke vam bo na območju Slovenije dostavila Pošta Slovenije. Za zamude dobav zaradi neažurnosti prevoznikov ne odgovarjamo. Po predhodnem dogovoru je možen tudi osebni prevzem blaga na sedežu podjetja Lira d.o.o. v Dekanih. Dostava v poštni predal ni možna. Lahko se zgodi, da zaloge posameznih izdelkov poidejo in niso več na voljo. V primeru, da vam naročenega izdelka ne bomo mogli poslati, si pridržujemo pravico, da od naročila odstopimo. O odstopu od naročila vas bomo pravočasno pisno obvestili in vrnili vplačano kupnino.

Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga

V primeru, da kupljen izdelek ni izpolnil vaših pričakovanj, ga lahko preprosto vrnete pod pogoji, ki so navedeni v nadaljevanju. V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT).
V primeru vračila blaga prodajalcu (Lira d.o.o.), obvezno priložite obrazec „Odstop od pogodbe“ in kopijo računa. 
Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. V primeru, da vrnjen izdelek ne bo izpolnjeval zgoraj navedene zahteve, kupec ni upravičen do vračila kupnine in mora pomanjkljivo pošiljko prevzeti v skladišču Lira d.o.o. na svoje stroške v roku 30 dni. V nasprotnem bo pošiljka uničena. Prodajalec bo kupca obvestil o zavrnitvi pomanjkljive pošiljke s predložitvijo fotografij prispele pošiljke.
Naslov za vračilo artiklov prodajalcu je:  Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani.
Stroške pošiljanja vedno krije pošiljatelj. Pošiljke z odkupnino bodo zavrnjene.
Sredstva, ki jih imate na računu Lira d.o.o., lahko uporabite za nakup drugega blaga ali jih vrnemo na vaš TRR.

Vračilo blaga za pravne osebe

Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika. Pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh ali vračila kupnine kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 

Reklamacije

Reklamacije izdelkov so možne izključno v osmih (8) dneh od nakupa in le v primeru, da gre za očitno tovarniško napako. Pri nakupu napihljivih izdelkov vam priporočamo, da jih takoj po prejetju napihnete in počakate, da se prepričate, da ne puščajo.

V primeru reklamacije izdelka iz naslova stvarne napake vas prosimo, da izdelke vrnete v originalni embalaži, priložite račun (ali kopijo računa) in opis napake, ki ste jo odkrili na izdelku. Vrnjen izdelek bomo predali v reklamacijsko službo, ki bo ocenila upravičenost reklamacije. O rezultatu postopka in nadaljnjih korakih vas bomo obvestili v roku 8 dni po prejemu reklamacije. Prodajalec ne odgovarja za napake in morebitno nastalo škodo, ki nastane ob nepravilni uporabi in vzdrževanju izdelka.
Izdelke vrnite na naslov: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani. Strošek pošiljanja reklamiranega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Za vse dodatne informacije smo vam na voljo po elektronski pošti  info@bestway.si

Splošni pogoji uporabe spletnega mesta

Spletno mesto je za namen tega obvestila pojem, ki zajema vse spletne strani na naslovu www.bestway.si
Vsebina spletnega mesta
Lira d.o.o. se obvezuje, da bodo podatki na spletnem mestu resnični, zanesljivi in kakovostni. S tem pa ne odgovarja za morebitne tipkarske napake in za zamude ter pomanjkljivosti pri vnašanju podatkov.
Zaščita avtorskih pravic
To spletno mesto je izključna last podjetja Lira d.o.o. zato je prepovedana kakršnakoli zloraba podatkov, fotografij, besedil in drugih podatkov, ki so del tega spletnega mesta. Prepovedano je kopiranje, distribucija ali druga uporaba vseh zgoraj navedenih podatkov brez predhodne vednosti in dovoljenja Lire d.o.o.
Sprememba pogojev
Lira d.o.o. si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev, brez predhodnega opozorila. Spremembe začnejo veljati takoj, ko so objavljene. Kupec se mora ob vsakem obisku tega spletnega mesta pozorno seznaniti z njegovimi splošnimi pogoji uporabe in poslovanja. 
Pristojno sodišče
Za razlago in vsa pravna vprašanja v zvezi z uporabo podatkov, ki so objavljeni na tej spletni strani, se uporablja izključno slovensko pravo. Za zahtevke in spore v zvezi z uporabo omenjenih podatkov je pristojno sodišče v Kopru.

Varovanja osebnih podatkov

Osebni podatek je informacija, ki vas identificira (npr. ime, priimek, elektronski naslov ali poštni naslov). Lira d.o.o. ne zbira osebnih podatkov kupcev ob obisku njene spletne strani, razen kadar ji kupec to omogoči z nakupom ali sodelovanjem v spletnih raziskavah, akcijah ali nagradnih igrah. Lira d.o.o. se obvezuje, da nikoli in v nobenem primeru ne bo zlorabljala osebnih podatkov kupca in jamči, da bo osebne podatke varovala kot zaupne, da kontaktne in osebne podatke kupcev ne bo posredovala tretjim strankam, razen v primeru, da to zahteva zakon. Vsi posredovani osebni podatki kupca v spletni trgovini Bestway.si, bodo varovani v skladu z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (UL RS 86/2004 s spremembami). Vse spletne aktivnosti podjetja Lira d.o.o. so v skladu z Evropsko zakonodajo (EU Directive 95/46/EC, 2002/58/EC in Treaty Conventions ETS 108, ETS 181, ETS 185, ETS 189) in državnimi zakonodajami Centralne in Vzhodne Evrope.  

Uporaba osebnih podatkov kupcev

Lira d.o.o. bo uporabila osebne podatke kupcev zaradi tehničnih razlogov administracije na spletnem mestu, da vam zagotovi dostop do posebnih informacij ali za splošno komuniciranje z vami. Zaposleni v podjetju Lira d.o.o. so po dolžnosti zavezani k spoštovanju zaupnih podatkov kupcev in obvezani po sporazumu o zaupnosti. 

Avtomatično beleženje informacij (neosebni podatki)

Kadar koli obiskovalci dostopajo na spletno stran Bestway.si, se splošni, neosebni podatki (uporabniki spletnega iskalnika, število obiskov, povprečen čas obiska na spletnem mestu, obiskane strani) avtomatično beležijo. Te informacije uporabljamo za merjenje obiskanosti našega spletnega mesta in izboljševanje vsebin in uporabnosti. Podatki obiskovalcev niso predmet nadaljnje obravnave in niso posredovani tretji stranki.

Mladoletne osebe

Starši in skrbniki morajo naučiti otroke varnemu in odgovornemu ravnanju z osebnimi podatki na spletu. Mladoletne osebe ne smejo vnašati kakršne koli osebne podatke na spletni strani Bestway.si brez dovoljenja staršev ali skrbnikov.

Zaključek 

Z vstopom na spletno stran Bestway.si soglašate, da ste seznanjeni in se strinjate z vsemi zgoraj navedenimi pogoji.

Za nas pakete dostavlja Pošta Slovenije, ki večino paketov dostavi že naslednji delovni dan po odpremi. V primeru, da  vas ob dostavi ni na navedenem naslovu, lahko paket prevzamete na vaši najbližji pošti oziroma se za termin dostave dogovorite z dostavljalcem po telefonu.

Paket gre od nas v 3 do 5 delovnih dneh od prejema plačila, če je le možno, še isti dan.

Artikle lahko prevzamete tudi osebno na našem sedežu v Dekanih (v sklopu delovnih ur in s predhodno najavo na telefonski številki 05 66 21 209)

Strošek dostave

Strošek dostave se obračuna po veljavnem ceniku*

*Pri dostavi naročila (s Pošto Slovenije) ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1.50 €.