Podporni center in tehnična pomoč
Podporni center Bestway® že več kot deset let skrbi za naše stranke, tako da jim nudi svetovanje in pomoč pri vseh morebitnih tehničnih vprašanjih pred, med in po nakupu ter rešuje zahtevke za odpravo napake. Podporni center Bestway® je edini pristojen za preverjanje upravičenosti zahtevkov za odpravo napake.
V kolikor imate težavo, predlagamo, da nas kontaktirate na e-mail naslovu servis@bestway.si
Sporočilo mora vsebovati priloženo kopijo računa, fotografijo napake in serijsko številko, ki se navadno nahaja zraven odtočnega ventila ter vaše podatke (ime, priimek, naslov, kontaktna številka). Takoj ko prejmemo vso potrebno dokumentacijo, lahko šele pričnemo z reševanjem.
Reševanje zahtevkov za odpravo napake se izvaja za vse izdelke, ki so na spodnjem letaku – npr. za masažne bazene Lay-Z-Spa®, montažne bazene, električne črpalke, supe, gumenjake itd.