slo hrv
Podpora
Telefon 051 609 040 Email [email protected]
Podpora kupcem

Ne najdete ključne informacije in imate še vedno odprta vprašanja? Pišite nam ali nas pokličite. Vedno smo vam na voljo.

Splošni pogoji poslovanja

SPLOŠNI POGOJI UPORABE

Lastnik in upravljalec spletne strani www.bestway.si je: LIRA, grosist igrač, poletnega in novoletnega programa, d.o.o., Koper (v nadaljevanju: »upravljalec oz. ponudnik«). Spletna trgovina Bestway je informacijski sistem, namenjen predstavitvi in prodaji izdelkov kupcu. Na spletni strani www.bestway.si uporabnikom omogočamo enostavno nakupovanje bazenske tehnike, dodatkov za poletje in prosti čas ter dodatne opreme.

 

Polni naziv firme: LIRA, grosist igrač, poletnega in novoletnega programa, d.o.o., Koper

Skrajšani naziv firme: LIRA d.o.o.

Naslov: Dekani 7B, 6271 Dekani

Davčna številka: SI 27967620

Matična številka: 5781302000

 

Podjetje je vpisano v Poslovni register Slovenije na dan 2. 8. 1993
Organ vpisa: Okrožno sodišče v Kopru
Osnovni kapital: 125.187,00 EUR
Družba je zavezanec za DDV
TRR: SI56290000053369742, swift: BACXSI22, odprt pri UniCredit Banka Slovenija d.d., Ameriška ulica 2, 1000 Ljubljana, Slovenija.

Kontaktna telefonska številka: + 386 (0)51 60 90 40

Kontaktni elektronski naslov: [email protected]

 

Splošni pogoji poslovanja in uporabe spletne strani www.bestway.si (v nadaljevanju: bestway.si) so sestavljeni v skladu z v skladu z Obligacijskim zakonikom (OZ), Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot-1), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-2), Uredbe 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta o varstvu posameznikov pri obdelavi osebnih podatkov in o prostem pretoku takih podatkov ter o razveljavitvi Uredbe (ES) št. 95/46/ES (GDPR), Zakon o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT), Zakonom o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP), Zakonom o avtorskih in sorodnih pravicah (ZASP) in Zakonom o elektronskih komunikacijah (ZEKom-2).

Pogoji obravnavajo delovanje bestway.si ter odnos med uporabniki (v nadaljevanju: uporabniki) in kupci blaga ali storitev (v nadaljevanju: kupci).

 

1.       PONUDBA IN IZVOR

Vsa ponudba ponudnika je podrobno predstavljena v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani bestway.si. Ponudnik ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, stanje zaloge, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno. Ponudba, ki se nahaja na spletni strani bestway.si, se lahko zaradi narave poslovanja lahko dnevno spreminja.

Ponudnik odgovarja za kvaliteto blaga ali izvedbo storitve. Ponudnik hkrati odgovarja za morebitne pritožbe ali posledice, ki bi lahko nastale, ko uporabnik koristi blago ali storitev. Za izvedbo storitev ali prodajo blaga in s tem povezanimi morebitnimi pritožbami je v celoti odgovoren ponudnik.

Fotografije, slike ali posnetki, objavljeni v okviru ponudb, so last ponudnika ali njegovih dobaviteljev, poslovnih partnerjev ali pa so zgolj simbolični in ne zagotavljajo natančnih lastnosti izdelka ali storitve ter lahko prikazujejo simbolično ali dejansko storitev, ponudbo, podjetje ali blago.

2.       UPORABA SPLETNEGA MESTA (ODGOVORNOST PODNUNIKA IN UPORABNIKA)

Uporabnik spletne strani bestway.si je dolžan zapustiti spletno mesto v primeru, če ne soglaša s temi pogoji poslovanja.

Uporaba spletnega mesta bestway.si pomeni ogledovanje vsebin na tej spletni strani, lahko pa pomeni tudi:

-          izpolnjevanje obrazcev na spletni strani,

-          naročanje izdelkov na spletni strani,

-          registracija kupca,

-          uporaba spletne aplikacije,

-          možnost komentiranja kupcev,

-          druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Ponudnik spletne strani bestway.si pri svojem poslovanju:

-          spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.

-          ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.

-          spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.

-          spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov.

Ponudnik obdeluje le tiste osebne podatke, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.

Vsi uporabniki spletnega mesta bestway.si uporabljajo to spletno stran odgovorno in brez povzročanja škode, predvsem pa je prepovedano:

-          kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,

-          kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),

-          spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,

-          spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,

-          spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),

-          namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,

-          uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer),

-          uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,

-          izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Ponudnik odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Ponudnik se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin.

Ponudnik ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:

-          škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,

-          slovničnih napak v besedilih,

-          če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,

-          neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano),

-          povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

 

3.       KOMUNIKACIJA S PONUDNIKOM

Naša spletna stran vam poleg kontaktnih podatkov, ki so objavljeni naši spletni strani (poštni naslov, elektronski naslov, telefonska številka) nudi tudi klepet v živo oz. kontakt preko spletnih družbenih omrežjih, kot Facebook in Instagram, pri čemer v vseh navedenih primerih ko uporabnik ponudniku pošlje določeno vprašanje oz. informacijo, ponudnik vaše podatke obdeluje izključno za namen priprave odgovora na vaše zastavljeno vprašanje oz. povpraševanje ali za posredovanje zahtevanih informacij.

 

4.       SKLENITEV POGODBE IN RAČUN

Ponudnik ponuja blago in storitve preko spletne strani. Kupec znesek plača ponudniku, skupaj z blagom ali storitvijo pa prejme tudi račun. Podjetje posluje na območju Republike Slovenije.

V primeru nakupa blaga je med prodajalcem in kupcem sklenjena pogodba na daljavo. Z opravljenim nakupom uporabnik pridobi dostop do vseh podatkov pogodbe na daljavo. Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je v spletni trgovini bestway.si sklenjena v trenutku, ko ponudnik kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila. Od tega trenutka dalje so vse cene in ostali pogoji določeni ter veljajo za ponudnika in za kupca. Kupec je oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila, pri čemer kasnejših spreminjaj podatkov o kupcu ni mogoče.

Kupoprodajna pogodba v obliki prvega elektronskega sporočila o oddaji in statusu naročila, je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika.

5.       POSTOPEK REGISTRACIJE IN POSTOPEK NAKUPA IZDELKOV

Spletna stran bestway.si uporabnikom omogoča, da lahko nakup izdelkov opravijo kot »gost« ali kot »registrirani uporabnik«. Registrirajo se lahko uporabniki, ki so na dan registracije stari vsaj 16 let.

Uporabnik se ob potrditvi naročila strinja, da je nakup izveden preko pogodbe sklenjene na daljavo, pri čemer se pogodba sklepa v slovenskem jeziku.

Kupec lahko zahteva (pisno, po elektronski poti oz. osebno) pogodbo na daljavo, katero lahko s strani ponudnika prejme po pošti na svoj naslov ali v elektronski obliki preko elektronskega sporočila.

POSTOPEK NAKUPA:

Kupec izbere izdelek tako, da klikne nanj. Po kliku se mu pojavi obvestilo, da je dodal izdelek v košarico. Kupec ima dve možnosti. Lahko nadaljuje nakup s klikom na gumb Nadaljuj nakup in pregleda košarico s klikom na gumb Preglej košarico. Ko kupec klikne na gumb preglej košarico ali med nakupovanje na košarico, pride na prvi korak nakupa. V košarici lahko uredi nakup (dodaja ali odstranjuje izdelke) ali počisti košarico. S klikom na gumb Posodobi košarico, kupec osveži košarico s spremembami. Na tem mestu lahko kupec uporabi tudi kodo za popust. V desnem kotu ima kupec na voljo sumarne podatke naročila. S klikom na gumb Na blagajno, kupec preide na drugi korak, kjer vnese svoje podatke in ustvari račun (ob naslednjem nakupu). Po vnosu podatkov in načina dostave, klikne na gumb Naslednja in preide na tretji korak, kjer izbere Način plačila in tudi na tem mestu lahko uporabi kodo za popust. Kupec na koncu potrdi naročilo z obveznostjo plačila tako, da potrdi strinjanje s pogoji poslovanja in zasebnosti ter, v kolikor želi, izbere možnost prejemanja e-novic in klikne na gumb Oddaj naročilo.

REGISTRACIJA UPORABNIKA:

Uporabnik ima vselej možnost, da se registrira v »Moj račun«, kar uporabniku zagotavlja možnost vpogleda v zgodovino nakupov, pregled med izdelki, ki jih je uporabnik označil kot »moje želje« in spremlja zalogo trenutno ne dobavljivih izdelkov. Uporabnik se registrira na način, da poda svoje osebne podatke, in sicer elektronski naslov, ime in priimek, naslov za dostavo in geslo. Uporabniško ime se dodeli s strani bestway.si in predstavlja elektronski naslov uporabnika. Z registracijo se uporabniku omogoča nakup, hkrati pa tudi beleženje njegove zgodovine nakupov na spletni strani bestway.si.

Kupec je dolžan ob in po registraciji posredovati točne in resnične podatke, pri čemer je prepovedana kakršnakoli zloraba tujih osebnih podatkov. Dalje je kupec dolžan prejeto uporabniško ime in geslo skrbno hraniti, ne sme pa ga posredovati tretjim osebam. Kupec je seznanjen, da lahko prodajalec v primeru uporabe neresničnih podatkov ali zlorabe tujih osebnih podatkov, sproži ustrezne pravne postopke zoper njega.

Po oddaji naročila uporabnik v njegov e-poštni nabiralnik prejme sporočilo, da je bilo njegovo naročilo uspešno oddano. O nadaljnjih korakih v zvezi z naročilom je uporabnik obveščen po e-pošti.

 

Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.

Če kupec na poziv prodajalca ni poravnal zneska oz. vnaprejšnjega plačila po predhodnem predračunu, kot zavarovanje k resnosti sklenitve posla, se smatra, da kupec ni sprejel ponudbe in da pogodba ni bila sklenjena, o čemer ponudnik o tem nemudoma obvesti kupca.

6.       CENA PONUDBE

Cene izdelkov na spletni strani www.bestway.si so izražene v evrih (EUR) in vsebujejo DDV.

Cene veljajo za vse kupce vendar le v času trajanja posamezne ponudbe in v primeru plačil navedenih v teh pogojih ter samo na spletni strani bestway.si. Ponudnik cene lahko spreminja in veljajo takoj ob objavi, za že potrjena naročila, pa ostanejo v veljavi cene iz naročila.

Stroški pošiljanja izdelka niso vključeni v ceno ter jih plača kupec. Cena dostave se izračuna v spletni trgovini.

Popusti in promocijske kode se med seboj ne seštevajo.

Cena za nakup izdelka in cena stroškov pošiljanja sta jasno vidni ob naročilu in na računu, ki ga prejme kupec ob nakupu izdelka. Cene in morebitni popusti veljajo na dan oddaje naročila.

Fotografija in dejanski izgled artikla se lahko razlikujeta.

Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe cen ter pravico do napake pri objavi cene.

Za vsak opravljen nakup izdamo račun v skladu z veljavno zakonodajo. Računi se pošljejo elektronsko.

 

7.       NAČINI PLAČILA

Vsak nakup preko spletne strani bestway.si je varen in enostaven. Kupec mora pri naročilu poskrbeti, da so njegovi podatki pravilni in resnični, ne glede na način plačila, saj tako omogoča dostavo na pravi naslov v predvidenem roku.

Ponudnik kupcu omogoča plačilo naročila na naslednje načine:

Plačilo preko UPN naloga (po predračunu): Po naročilu se kupcu na njegov naslov pošljejo vsi podatki za nakazilo, ki ga kupec lahko izvrši na pošti, banki, spletni banki ipd. Po vplačilu naloga se kupcu pošlje izdelek in račun.

Plačilo s plačilno kartico (Activa, MasterCard®, Visa, Visa Electron, American Express, BA Maestro, Diners Club (obročno plačilo)):

Slovenski uporabniki Diners Club kartic lahko opravijo nakup na www.bestway.si v enkratnem znesku ali na obroke. Nakup na obroke izvedejo zelo enostavno ob oddaji naročila preko spleta. Nakupi na obroke potekajo hitro in enostavno brez dodatne dokumentacije. V zadnjem koraku oddaje naročila morate le izbrati plačilo s kreditno kartico Diners Club in število obrokov (do 36 obrokov). Natančnim izračun obrokov se vam odpre pri izbiri načina plačila.

Opombe: odobritev nakupa na obroke ureja izdajatelj kreditne kartice DINERS.

Plačilo po povzetju (plačilo z gotovino ob prevzemu naročila): Odkupnino paketa lahko kurirju dostavne službe ob dostavi plačate z gotovino ali s kreditno/debetno kartico.

Obročno plačilo Leanpay: Uporabnik lahko koristi Leanpay za plačevanje blaga ali storitev, pri čemer z Leanpay sklene Kreditno pogodbo, v skladu s katero Leanpay odobri in zagotovi posojilo uporabniku, ter izvede črpanje posojila na način, da Pogodbeniku v celoti poravna znesek plačila za blago ali storitev, naročeno na bestway.si. Obenem se uporabnik/kreditojemalec z uporabo storitev Leanpay in sklenitvijo Kreditne pogodbe zaveže družbi Leanpay nadomestiti predmetni znesek posojila v izbranem številu obrokov ter plačati za storitev Leanpay v skladu z vsakokratnim veljavnim cenikom storitev.

Več o pogojih poslovanja Leanpay na: https://help.leanpay.com/sl/knowledge

Dostava naročenih izdelkov v naši spletni trgovini se izvede v najkrajšem možnem času in je odvisna od razpoložljivosti izdelkov. Izdelke bomo dostavili na naslov, ki ste ga navedli ob registraciji oz. ob nakupnem postopku. Priporočamo vam, da navedete naslov, na katerem se nahajate v dopoldanskem času. Prav tako priporočamo, da napišete mobilno številko, na kateri ste dosegljivi v dopoldanskem času, saj vas bo kurir lahko poklical in se dogovoril z vami o načinu dostave. Telefonska številka je uporabljena zgolj zaradi boljše kvalitete dostave.

Kupec je hkrati seznanjen, da poštni dostavljavec (Pošta Slovenije) obračunava stroške provizije za plačilo po povzetju po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki pa je dostopen na spletni strani: www.posta.si. Pri dostavi naročila s Pošto Slovenije ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju, se skladno s cenikom obračuna dodatni strošek v višini 1,50 EUR.

Naročila so v elektronski obliki shranjena na strežniku in kupcu dostopna v vsakem trenutku, v njegovem uporabniškem profilu (Moj račun).

ROK ZA PLAČILO:

-          pri plačilu s plačilno kartico – takojšnje plačilo,

-          preko UPN naloga – 2 delovna dneva,

ko rok za plačilo poteče, je naročilo avtomatično preklicano.

Ponudnik si pridržuje pravico, da iz kakršnih koli razlogov umakne izdelek ali storitev iz ponudbe. Zloraba nakupa je kaznivo dejanje.

VARNOST NAKUPA S PLAČILNIMI KARTICAMI

Nakup s plačilno kartico je varen, saj ponudnik skrbi za tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja podatkov ter plačil. Poskrbljeno je za varne avtorizacije in transakcije s plačilnimi karticami, ki se vršijo v realnem času s takojšnjim preverjanjem podatkov pri bankah. Podatki o karticah se NE shranjujejo na strežniku.

8.       DOSTAVA

Prodajalec bo poskrbel, da bodo naročeni izdelki dostavljeni na naslov, katerega je uporabnik navedel ob nakupnem postopku.

DOBAVNI ROK:

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 5 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Kupec lahko izdelke prevzame tudi osebno, na naslovu:

LIRA d.o.o, Dekani 7B, 6271 Dekani,

kontaktna telefonska številka za osebni prevzem: +386 (0)5 60 90 40.

Pogoj za prevzem naročila je predhodno obvezno plačilo. Na sedežu podjetja ni možno poravnati računa.

STROŠKI DOSTAVE:

Stroški dostave so odvisne od uporabnikove izbrane vrste dostave. Način dostave uporabnik izbere pred potrditvijo naročila, pri možnostih dostave pa je naveden tudi točen znesek tovrstne dostave, ki je kasneje tudi obračunan na računu. Ponudnik v primeru nakupa nad 99,00 EUR ne obračuna dostave in je v tem primeru dostava brezplačna.

Za dostavo naročil, katerih skupna vsota znaša manj kot 99,00 EUR, znaša strošek dostave 5,99 EUR.

Plačilo po povzetju: kupec je seznanjen, da poštni dostavljavec (Pošta Slovenije) obračunava stroške provizije za plačilo po povzetju po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki pa je dostopen na spletni strani: www.posta.si. Pri dostavi naročila s Pošto Slovenije ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju, se skladno s cenikom obračuna dodatni strošek v višini 1,50 EUR.

Če ob dostavi niste dosegljivi, vas bo paket počakal na najbližji poštni poslovalnici, prejeli pa boste obvestilo o pošiljki. Pogoji veljajo za pošiljke po Sloveniji. Za dostavo izven Slovenije, se obračunajo dejanski stroški pošiljanja

V primerih posebnih akcij in kompanij ponudnik uporabnikom omogoči brezplačno dostavo za vse nakupe, pri katerih je to izrecno navedeno.

9.       VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV

Pri registraciji uporabnika oz. nakupu, kupec oz. uporabnik ponudniku dovoli zbiranje, obdelovanje in hranjenje posredovanih osebnih podatkov v skladu z veljavno nacionalno in evropsko zakonodajo.

Ponudnik se zavezuje, da bo skrbno in v skladu z zakonodajo varoval podatke uporabnikov spletne strani bestway.si. Podatki se zbirajo na podlagi osebne privolitve posameznika in za čas dokler je hramba teh podatkov potrebna za dosego namena obdelave, zaradi katerega so se osebni podatki zbirali in nadalje obdelovali.

Osebni podatki uporabnikov se zbirajo za namen nemotene izvedbe naročil oz. ponudbe, komunikacijo z uporabniki, statistično analizo z namenom izboljšanja delovanja spletnih strani in storitev, če se uporabnik tako odloči, za pošiljanje obvestil, novic in ponudb (preko e-mail) vse, dokler uporabnik ne pošlje zahteve za odjavo.

V tem okviru se zbirajo naslednji podatki:

-          IP naslov

-          ime in priimek

-          naslov stalnega ali začasnega prebivališča ter naslov za dostavo

-          telefonska številka

-          e-mail naslov

-          čas in datum registracije

-          arhiv komunikacije s spletno trgovino

Ponudnik spoštuje zasebnost uporabnikov spletne strani bestway.si in se zavezuje, da bo pridobljene osebne podatke skrbno varoval in jih brez privolitve ne bo posredoval tretji osebi oziroma jih ne bo uporabil drugače kot izključno za zgoraj navedene namene, razen v primerih, ko bi te podatke zahteval pristojni državni organ, ki bi za to imel zakonsko osnovo in v primeru, da obstaja sum zlorabe pri poslovanju s strani uporabnika spletne strani. Ponudnik si pridržuje pravico posredovati podatke samo pogodbenemu obdelovalcu podatkov. Dostavni služba Pošta Slovenije pa bo ponudnik zaupal ime in priimek uporabnika, naslov za dostavo, telefonsko številko in e-mail naslov uporabnika, pri čemer se uporabnik s posredovanjem teh podatkov dostavni službi strinja z izbiro tovrstne dostave blaga in potrditvijo naročila. 

Uporabnik je tudi sam odgovoren za varovanje osebnih podatkov, na način, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Zbirka osebnih podatkov je zavedena na spletni strani informacijskega pooblaščenca (www.ip-rs.si).

Uporabnik ima pravico do brezplačnih informacij, kjer lahko preveri pravilnost shranjenih podatkov. Če želite, se lahko obrnete na [email protected] in nam pošljete vašo zahtevo po e-pošti ali navadni pošti.  Po posredovanju informacij bodo vsi popravki, zaprtja ali izbrisi – v kolikor so v skladu z zakonom – izvedeni.

10.    KOMUNIKACIJA PONUDNIKA Z UPORABNIKI

Komunikacija z uporabniki bestway.si poteka preko spletne strani, elektronskih sporočil in po telefonu.

11.    GARANCIJA

Garancija je obveznost, s katero se ponudnik zaveže, da bo potrošniku brezplačno zamenjavo blaga, vrnil del ali celotno kupnino, kadar blago nima lastnosti, ki so navedene v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu ali kadar ne deluje brezhibno.

Garancijski roki posameznih izdelkov so v skladu z zakonom ali celo daljši. Navodila za uveljavljanje garancije so priložena vsakemu izdelku posebej, pri čemer se šteje, da je kupec seznanjen z garancijo najkasneje ob dostavi izdelka. Če blago, za katero je izdana garancija, ne izpolnjuje specifikacij ali nima lastnosti, navedenih v garancijskem listu ali oglaševalskem sporočilu, lahko potrošnik najprej zahteva odpravo napake. V primeru uveljavljanja garancije ima kupec pravico od proizvajalca zahtevati, da blago zamenja z enakim, novim in brezhibnim blagom, če ponudnik napake ni odpravil v skupno 30 dneh od prejema zahteve za odpravo napake. Ponudnik 30 dnevni rok lahko podaljša še za dodatnih 15 dni pod pogojem, da ponudnik kupca o podaljšanju roka obvesti in poda razloge za takšno podaljšanje. Če proizvajalec v roku 30 dni oz. izrecno podaljšanega roka ne popravi ali ne zamenja blaga z novim, lahko potrošnik zahteva vračilo celotne kupnine od proizvajalca ali zahteva sorazmerno znižanje kupnine.

Kupec lahko garancijo uveljavlja znotraj roka garancije na način, da jo uveljavlja pisno na elektronski naslov [email protected].

 

12.    ODGOVORNOST ZA SKRITE NAPAKE (REKLAMACIJA)

Kupec lahko svoje pravice iz naslova stvarne napake uveljavlja, če o napaki obvesti prodajalca preko Podpornega centra Bestway v roku 60 dni od trenutka, ko je bila napaka odkrita. Kupec mora v obvestilu o napaki natančneje opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda. Obvestilo o napaki lahko kupec prodajalcu preko Podpornega centra Bestway sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve (2) leti, odkar je bila stvar izročena kupcu.

Napaka je stvarna:

-          če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za njeno normalno rabo ali za promet;

-          če stvar nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana;

-          če stvar nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane;

-          če je prodajalec izročil stvar, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.

Primernost blaga za normalno rabo se presoja glede na običajno blago enake vrste in ob upoštevanju kakršnihkoli prodajalčevih izjav o značilnostih blaga, ki jih je dal prodajalec ali proizvajalec zlasti z oglaševanjem, predstavitvijo izdelka ali navedbami na blagu samem.

V primeru pravilnega obvestila prodajalca o napaki, lahko kupec uveljavlja pravice po sledečem vrstnem redu:

1.       zahteva zamenjavo blaga z novim

2.       če prodajalec tega ne izpolni, lahko potrošnik zahteva sorazmerno znižanje ali vračilo celotne kupnine.

Če obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi ni sporna, bo ponudnik čim prej, vendar najpozneje v roku osmih (8) dni ugodil kupčevi zahtevi za uveljavljanje stvarne napake. Če je obstoj napake na blagu oziroma nepravilnost pri opravljeni storitvi sporen, bo ponudnik najpozneje v osmih (8) dneh pisno odgovoril na kupčevo zahtevo za uveljavljanje stvarne napake.

Ob navedenem ponudnik poudarja, da je odprava napak možna zgolj za morebitne tovarniške napake, ni pa možna zaradi posledic nepravilnega ravnanja z izdelkom na strani kupca (torej v primerih, ko kupec z izdelki ravna v nasprotju z navodili).

Pravico do vračila kupnine v primeru stvarnih napak natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov (ZVPot-1).

PODPORNI CENTER:

Ponudnik je za skrb kupcev ustanovil Podporni center Bestway nudi svetovanje in pomoč pri vseh morebitnih tehničnih in drugih vprašanjih pred, med in po nakupu.

Strokovno usposobljeno osebje uporabnikom nudi informacije v zvezi s tehničnimi zahtevami, namestitvijo in vzdrževanjem, zamenjavo dotrajanih delov in podporo kupcem.

Ponudnik svojim uporabnikom ponuja tudi dodatno garancijo na morebitne tovarniške napake do 6 mesecev za bazenska platna (montažne in masažne bazene ter supe) in 2 leti po zakonodaji Evropske unije za električne naprave.

NAVODILA ZA ODDAJO ZAHTEVKA ZA ODPRAVO NAPAKE:

Kupec se v primeru uveljavljanja zahtevka za odpravo napake obrne neposredno na Podporni center Bestway, ki je dosegljiv na tel. št. +386 (0) 5 66 21 206, elektronskem naslovu: [email protected]. Podporni center Bestway tako prevzame celotno komunikacijo na osnovi vložene zahteve za odpravo napake.

Zahtevek za reklamacijo mora zajemati:

-          kontaktne podatke kupca,

-          kopija računa

-          izdelek, ki ga kupec reklamira

-          fotografije poškodovanega izdelka in z navedbo serijske številke posameznega izdelka,

-          fotografijo postavitve bazena oziroma drugega Bestway artikla

V primerih, ko kupec kupi izdelek v kompletu (npr. bazen s priloženo filtrsko črpalko, pokrivalom, podlogo, lestvijo ipd.), se zahtevek za odpravo napake uveljavlja samo za posamezni del kompleta in ne za ves komplet.

Ob tem poudarjamo, da se reševanje zahtevkov za odpravo napake izvaja za sledeče izdelke: montažne bazene,  filtrske in peščene črpalke, električni grelci, robotski sesalniki Flowclear, Swimfinity™, masažni bazeni in črpalke Lay-Z-Spa ter HydroForce supi. Na letaku Podpornega centra Bestway, leta 2023 so specificirani vsi produkti za katere rešujemo morebitne zahtevke za odpravo napake.

Če je zahtevek za odpravo napake s strani Podpornega centra Bestway odobren, potem se kupcu po prejemu zahtevka in izdelka pošlje nadomestni izdelek.

Reklamacije lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov [email protected].

 

13.    ODSTOP OD POGODBE

Kupec ima pravico, da v štirinajstih (14) dneh od oddaje naročila ponudniku sporoči, da odstopa od naročila, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev.

Če je kupec blago že prejel, ga mora prodajalcu v roku 14 dni od prejema (šteje se datum vročitve na vročilnici) vrniti prodajalcu, pri čemer kupec sam krije stroške vračila blaga v primeru odstopa od pogodbe. Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

Če je kupec blago že plačal, mu mora prodajalec vrniti plačano kupnino nemudoma oziroma najpozneje v roku štirinajstih (14) dni po prejemu sporočila o odstopu. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila). Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka.

Kupec mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi za to bil kriv kupec. Kupec blaga ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Kupec sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšanja njegova vrednost, si prodajalec pridružuje pravico, da zmanjša vrednost vračila celotne kupnine.

VRAČILO IZDELKOV:

Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s poslano elektronski pošti na spodaj navedeni naslov. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve. Ponudnik v primeru upravičenega odstopa od pogodbe vrne prejeta plačila kupcu z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil kupec, razen če se je kupec izrecno strinjal z uporabo drugega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov. Kupec ni upravičen do povračila dodatnih stroškov, ki so nastali, če se je izrecno odločil za drugo vrsto pošiljke, kakor je cenovno najugodnejša standardna pošiljka, ki jo ponuja ponudnik. Kupca v primeru odstopa od pogodbe in v primeru vračila izdelkov bremenijo stroški vračila blaga ponudniku.

Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov [email protected] z obveznim pripisom »Odstop od pogodbe«.

NEPREVZEM POŠILJKE:

Kupec je po Obligacijskem zakoniku (OZ) dolžan prevzeti svoje naročilo in za to plačati odkupnino.

V primeru, ko kupec pri naročilu izdelkov izbere plačilo po povzetju in kasneje pošiljke ne prevzame, in je pošiljka po preteku čakalnega roka vrnjena na naslov ponudnika, se le-to NE ŠTEJE KOT ODSTOP OD POGODBE, saj je slednja še vedno veljavno sklenjena in gre za enostranski nenapovedan odstop kupca od pogodbe. V navedenem primeru  je kupec odgovoren za plačilo stroškov pošiljanja in pošiljanja/vračanja naročila ponudniku, za kar mu bo ponudnik izstavil račun ki ga je kupec dolžan poravnati, saj pogodbe – naročila ni pravočasno prekinil. V primeru neplačila računa bo ponudnik navedeni znesek izterjal. Enaki pogoji veljajo za pošiljke, ki so s strani prejemnika neupravičeno zavrnjene.

14.    REŠEVANJE SPOROV IN PRITOŽB

Ponudnik se nenehno trudi vsako nejasnost, pripombo ali pritožbo razrešiti v čim krajšem možnem času, pri tem pa spoštuje trenutno veljavno zakonodajo (ZVPot-1) in se po najboljših močeh trudi mirno razrešiti kakršno koli situacijo.

Uporabnikom je na voljo več načinov kontaktiranja:

-          pisno na elektronski naslov [email protected] s pripisom »Pritožba«,

-          klic na telefonsko številko +386 (0)51 60 90 40– klicni center vam je na voljo ob delavnikih, od ponedeljka do petka od 8. do 15. ure.

Postopek obravnave sporov in pritožb je zaupne narave, v primeru, če pa mirna rešitev spora med strankama ni mogoča, je za spore pristojno stvarno sodišče v Kopru.

Ponudnik bo v 8 delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval, in ga vseskozi obveščal o poteku postopka. Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju Slovenije, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

15.    PRAVICE INTELEKTUALNE LASTNINE

BESEDILA NA SPLETNI STRANI

Vsebine in besedila na spletni strani bestway.si je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med ponudnikom in uporabnikom, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

FOTOGRAFIJE IN AVDIOVIZUALNA DELA NA SPLETNI STRANI

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani bestway.si so avtorsko delo ponudnika in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

PRAVNI DOKUMENTI

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti ponudnika in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za prodajalca vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

16.    KRŠITVE SPLOŠNIH POGOJEV UPORABE

V primeru, če pride do kakršne koli kršitve teh splošnih pogojev uporabe in/ali nepooblaščene uporabe te spletne strani, si pridržujemo pravico, da ukrepamo na način, ki se smatra kot primeren (npr. s prijavo sumov nezakonitih ravnanj ustreznim organom pregona, nadzornim organom ali drugim pooblaščenim osebam). Če je to potrebno oz. če tako zahteva veljavna zakonodaja, bomo navedenim organom v skladu z Obvestilom o varstvu osebnih podatkov razkrili vse potrebne informacije, npr. osebna imena, e-poštne naslove, naslove IP, zgodovino iskanja in drugo.

17.    OMEJITVE ODGOVORNOSTI

Ponudnik se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki so objavljeni na spletni strani bestway.si. Ponudnik za napake v besedilu ali neažurnost podatkov ne odgovarja.

Na spletni strani bestway.si so slike simbolične, z izjemo slik, kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da ponudnik ni odgovoren za zamude dostavne službe kot tudi ne za poškodovanje embalaže izdelka.

V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.

18.    ZAVEZUJOČA NARAVA POGOJEV POSLOVANJA IN PREOSTALIH DOKUMENTOV

Uporabnik je z uporabo spletne strani bestway.si seznanjen, da:

-          pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca,

-          so pogoji poslovanja zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca,

-          so pogoji poslovanja sestavni del naročila kupca in

-          kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.

Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakup, ne glede na državo dostopa kupca.

19.    DODATNE INFROMACIJE

Za vse dodatne informacije v zvezi s temi Splošnimi pogoji uporabe se lahko uporabniki obrnejo na Liro d.o.o. po elektronski pošti na e-naslov [email protected].

20.    OBJAVA SPREMEMB SPLOŠNIH POGOJEV

Upravljalec spletne strani bestway.si se zavezuje, da bo vsaka sprememba splošnih pogojev poslovanja objavljena na tem spletnem mestu. Z uporabo spletne strani bestway.si uporabnik potrjuje, da sprejema in soglaša s splošnimi pogoji poslovanja. 

Ti splošni pogoji uporabe veljajo od dne 19. 5. 2023 in se lahko dopolnjujejo brez izrecnega obvestila.

 

OBRAZEC ZA ODSTOP OD POGODBE:

Pravica do odstopa od pogodbe

Potrošnik ima pravico, da brez navedbe razlogov odstopi od pogodbe, sklenjene na daljavo. Odstopni rok poteče v 14 dneh od dne, ko potrošnik pridobi fizično posest na blagu ali jo pridobi namesto potrošnika tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi potrošnik.

 

Za uveljavitev pravice do odstopa mora potrošnik z nedvoumno izjavo obvestiti prodajalca na elektronski naslov: [email protected], o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe (npr. s pismom poslanim po pošti ali elektronski pošti). V ta namen lahko potrošnik neobvezno uporabi vzorčni odstopni obrazec (v tem dokumentu spodaj). Da bi se rok za odstop odpogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od pogodbe. Vrnitev blaga v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.

 

Učinki odstopa od pogodbe:

Če potrošnik odstopi od pogodbe, mu podjetje brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva prejema obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila pod pogojem, da do takrat potrošnik podjetju vrne blago (nepoškodovano in v nespremenjeni količini) ali podjetju pošlje dokaz, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Tako povračilo podjetje izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če je izrecno dogovorjeno drugače;

 

Potrošnik blago v stanju, v kakršnem je bilo tedaj, ko mu je bilo izročeno (nepoškodovano in v nespremenjeni količini) vrne po pošti na naslov LIRA d.o.o., Dekani 7B, 6271 Dekani, brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v 14 dneh od dneva, na katerega je potrošnik obvestil podjetje o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če potrošnik blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga (stroške poštnine ali stroške osebnega vračila) nosi potrošnik. Potrošnik odgovarja samo za zmanjšano vrednost blaga zaradi ravnanja z blagom, ki ni nujno potrebno za določanje njegove narave, lastnosti in delovanja.