Pogosto zastavljena vprašanja

Kako poteka naročanje izdelka?

V naši spletni trgovini Bestway.si najdete izdelek, ki vam je všeč in izberete njegove lastnosti, če jih ima (recimo vzorec, barvo ali dimenzijo) in ga dodate v košarico. S klikom na slikico v obliki nakupovalne vrečke, ki se nahaja v desnem zgornjem kotu strani, se vam odpre zavihek s kompaktnim vpogledom v vašo košarico v katerem lahko spremenite količino naročenih izdelkov, popravite parametre ali posamezne izdelke odstranite iz košarice. Če kliknete na gumb »Pogled in urejanje košarice« pa vstopite v polni pogled vaše košarice in pričnete s postopkom zaključevanja naročila, ki se odvije v štirih korakih. Prosili vas bomo, da izpolnete vsa obvezna polja, v naslednjih korakih pa boste izbrali načine plačila. Po zaključitvi nakupa, boste na svoj elektronski naslov prejeli obvestilo z vsemi podatki naročila, oziroma – če ste izbrali način plačila po predračunu – podatke za nakazilo.

Se moram nujno registrirati, če želim nakupovati v spletni trgovini Bestway Slovenija?

Registracija ni pogoj za nakup. V vsakem primeru pa boste morali vnesti svoje podatke (e-naslov potrebujemo za pošiljanje obvestil o vašem naročilu, fizični naslov morate vnesti, da dostavna služba ve kam dostaviti vaše naročilo, telefonsko številk prav tako potrebuje dostavna služba, da vas lahko kontaktira, če vas dostavljavec ne uspe najti ali ima druge težave). Kljub temu, da registracija ni obvezna, jo toplo priporočamo, saj imate kot registrirani uporabnik vpogled v zgodovino svojih naročil, si lahko priljubljene izdelke shranite za kasnejši ogled ali nakup in nenazadnje lahko prihodnje nakupe opravite hitreje. Opomba: naročanje na e-novice je opcijsko in ni neločljivo povezano z ustvarjenjem računa oziroma registracijo.

Je mogoče spremljati dostavo paketa?

Seveda. Ko dostavni službi oddamo naročilo, prejmemo kodo za sledenje, ki vam jo pošljemo. S to kodo lahko sledite vašemu paketu

Kako postopati, če želim preklicati naročilo?

Če želite preklicati naročilo, ki ste ga že opravili in plačali, lahko to storite le v kolikor naročila še ni prevzela dostavna služba. Lahko nam pišete e-mail na info@bestway.si ali nas še raje nemudoma pokličete na telefonsko številko 05 66 21 209, da pogledamo, če je preklic še mogoč in ga opravimo. Dostopni smo vam vsak delovnik med 8. in 16. uro.

Kaj pa če želim le spremeniti naročilo?

Za spreminjanje naročil velja enak postopek in enaki pogoji kakor pri preklicu naročila. Če le ne bo prepozno, bomo naredili vse, kar je naši moči, da spremenimo vaše naročilo. Če pa menite, da je prišlo do napake in niste prejeli izdelka, ki ste ga naročili nas prosim čimprej kontaktirate, da ugotovimo v čem je težava. Uporabite naslednje kontaktne podatke: e-naslov (info@bestway.si) ali telefonsko številko (05 66 21 209).

Opravil/a sem naročilo, a bi želel/a spremeniti naslov dostave. Je to mogoče?

Če imate ustvarjen uporabniški račun (ste torej registrirani uporabnik spletnega portala Bestway.si) lahko kadarkoli spremenite svoje podatke (to vključuje naslov), ampak, spremenjeni podatki ne bodo vplivali na naročila, ki so bila zaključena pred spreminjanjem vaših podatkov. Če želite spremeniti naslov že opravljenega naročila, nam pišite na info@bestway.si ali nas še raje nemudoma pokličete na telefonsko številko 05 66 21 209, da preverimo, če je naročilo že bilo predano dostavni službi. Če je vaš paket še vedno v našem skladišču, lahko spremenimo naslov dostave, v nasprotnem primeru pa ne.

Kje lahko preverim, če je moje naročilo potrjeno?

Če ste registrirani uporabnik (ste predhodno ustvarili svoj račun) boste lahko v svojem profilu preverili stanje naročila. Vsi (registrirani in ne registrirani uporabniki) po naročilu ne svoj e-mail prejmejo sporočilo s potrditvijo. Če mislite, da potrditvenega sporočila niste prejeli najprej preverite predal z nezaželeno pošto (spam), saj se je naš e-mail po pomoti lahko znašel tam. Če sporočila ne najdete, nam pišite na info@bestway.si ali nas pokličite na 05 66 21 209, da skupaj ugotovimo kje tiči težava.

Kaj pomeni, če ima izdelek oznako »ni na zalogi«?

Lahko pomeni, da je zaloga izdelka pošla ali, da šele čakamo dobavo. V vsakem primeru je najbolje, da stopite v stik z nami preko elektronske pošte (info@bestway.si) ali telefona (05 66 21 209), in nas povprašate v zvezi s specifičnimi roki dobave, saj obstaja možnost, da je izdelek pravkar na poti. V vsakem primeru lahko izdelek rezervirate in ste obveščeni takoj ko prispe v skladišče. Lahko vam pa tudi priporočimo podoben izdelek, ki bi vam prav tako ustrezal.

Kaj pa, če želim izdelek/e naročiti kot pravna oseba, torej, kot podjetje?

Nakup v spletni trgovini Bestway.si v tem primeru opravite enako kot fizična oseba, le, da v ustrezna polja, poleg ostalih podatkov vnesete tudi ime podjetja in davčno številko. Nakup v imenu podjetja lahko opravite le, če ste avtorizirani, oziroma imate ustrezna dovoljenja.

Nisem prejel/a e-maila za potrditev ob registraciji ali ob oddaji naročila. Kaj naj naredim?

Če niste prejeli potrditvenega e-sporočila v vaš predal vaše elektronske pošte se morate najprej prepričati, če sporočilo mogoče ni v kakšni drugi mapi (recimo nezaželena pošta ali v mapi komercialna sporočila/promotions, kakršno za sortiranje uporablja poštni predal gmail). Lahko se tudi zgodi, da je administrator vašega računalnika (doma ali v službi) postavil kakšne omejitve strežnika, ki preprečujejo sporočilu, da bi vas doseglo. Ko ste izključili vse zgoraj naštete možnosti, vas prosimo, da nas kontaktirate, da skupaj ugotovimo zakaj niste prejeli obvestila.

Se lahko izognem stroškom poštnine?

Pri vseh naročilih nad 99€ vam dostavo plačamo mi (če ste izbrali možnost plačila po povzetju morate Pošti Slovenije plačati le strošek storitve plačila po povzetju, ki znaša 1.5€). Stroškom poštnine se lahko izognete tudi z osebnim prevzemom na sedežu podjetja, več o tem si preberite v zavihku »Lahko blago osebno prevzamem na sedežu podjetja?«

Lahko blago osebno prevzamem na sedežu podjetja?

Ja, svoje naročilo lahko prevzamete na našem sedežu v Dekanih pri Kopru (točen naslov: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani), ampak ga ne morete plačati na sedežu podjetja, ker Bestway Slovenija (Lira d.o.o.) nima fizične trgovine. Če želite izdelek prevzeti osebno, mora biti zadoščeno naslednjim pogojem: • 1. Obvezno nas morate najprej obvestiti, da želite naročilo prevzeti osebno (na email info@bestway.si ali med 8. in 16. uro na telefonski številki 05 66 21 209) • 2. Vnaprejšnje plačilo na naši spletni trgovini je predpogoj za osebni prevzem • 3. Dogovor za termin prevzema je prav tako predpogoj za osebni prevzem

Kakšne možnosti dostave so na voljo?

Dostavo izvaja Pošta Slovenije. Cene* dostave so navedene v spodnji tabeli.


Teža (kg)

Cena (€)

 

Teža (kg)

Cena (€)

0,0001

4,37

120

30,75

5

5,37

130

32,82

10

6,53

140

34,9

15

7,69

150

36,97

20

8,85

160

39,08

25

10,37

170

41,15

30

11,81

180

43,22

40

13,85

190

45,33

50

16,17

200

47,4

60

18,29

210

49,48

70

20,32

220

51,58

80

22,39

230

53,65

90

24,5

240

55,73

100

26,57

260

57,8

110

28,67

 

 

*Pri izbiri načina plačila »plačilo po povzetju«, Pošta Slovenije za to storitev zaračuna dodatni strošek 1,50 €.
Osebni prevzem
Izdelek lahko tudi osebno prevzamete na sedežu podjetja v Dekanih pri Kopru (točen naslov: Lira d.o.o., Dekani 7b, 6271 Dekani), pri čemer morate upoštevati naslednje pogoje:

  • 1. Obvezno nas morate najprej obvestiti, da želite naročilo prevzeti osebno (na email info@bestway.si ali med 8. in 16. uro na telefonski številki 05 66 21 209)
  • 2. Naročila ne morete plačati na sedežu podjetja!
  • 3. Vnaprejšnje plačilo na naši spletni trgovini je predpogoj za osebni prevzem
  • 4. Dogovor za termin prevzema je prav tako predpogoj za osebni prevzem

Ekspresna dostava

Obstaja možnost, da na podlagi okoliščin posameznega primera izvedemo ekspresno dostavo preko pošte Slovenije, ampak izvedba te storitve je odvisna od razpoložljivosti našega osebja, ure v dnevu in razpoložljivosti pošte. Storitev se dodatno zaračuna. Ekspresna dostava se izvaja le po posamičnem dogovoru, zato prosimo, da nas kontaktirate na e-mail info@bestway.si ali na telefonsko številko 05 66 21 200.

Kaj lahko naredim, če izdelek potrebujem zelo nujno v kratkem času?

Obstaja možnost, da na podlagi okoliščin posameznega primera izvedemo ekspresno dostavo preko pošte Slovenije, ampak izvedba te storitve je odvisna od razpoložljivosti našeObstaja možnost, da na podlagi okoliščin posameznega primera izvedemo ekspresno dostavo preko pošte Slovenije, ampak izvedba te storitve je odvisna od razpoložljivosti našega osebja, ure v dnevu in razpoložljivosti pošte. Storitev se dodatno zaračuna. Ekspresna dostava se izvaja le po posamičnem dogovoru, zato prosimo, da nas kontaktirate na e-mail info@bestway.si ali na telefonsko številko 05 66 21 200.

ga osebja, ure v dnevu in razpoložljivosti pošte. Storitev se dodatno zaračuna. Ekspresna dostava se izvaja le po posamičnem dogovoru, zato prosimo, da nas kontaktirate na e-mail info@bestway.si ali na telefonsko številko 05 66 21 200.

Koliko znesejo stroški dostave?

Izdelke vam dostavi Pošta Slovenije, pri čemer plačate poštnino po ceniku*, ki ga prilagamo spodaj:


Teža (kg)

Cena (€)

 

Teža (kg)

Cena (€)

0,0001

4,37

120

30,75

5

5,37

130

32,82

10

6,53

140

34,9

15

7,69

150

36,97

20

8,85

160

39,08

25

10,37

170

41,15

30

11,81

180

43,22

40

13,85

190

45,33

50

16,17

200

47,4

60

18,29

210

49,48

70

20,32

220

51,58

80

22,39

230

53,65

90

24,5

240

55,73

100

26,57

260

57,8

110

28,67

 

 

 
*Pri izbiri načina plačila »plačilo po povzetju«, Pošta Slovenije za to storitev zaračuna dodatni strošek 1,50 €.

V kolikšnem času lahko pričakujem dostavo naročila?

Vaše naročilo odpremimo kolikor hitro lahko: običajno naročila odpremimo naslednji delovni dan. V času povečanega poslovanja, pa lahko za odpremo porabimo en delovni dan več. Pošta Slovenije blago dostavi v 1 – 3 delovnih dnevih. Verjetno je, da boste naročeno blago prejeli na domač naslov v 5-7 delovnih dneh, ampak ne moremo odgovarjati za to, če se izjemoma zgodi, da zaradi nenadnega obsega naročil ali obremenjenosti pošte dostava traja dan ali dva več. Smo vam pa vedno na voljo za pomoč in vprašanja na elektronskem naslovu info@bestway.si.   

Kateri načini plačila so na voljo v spletni trgovini Bestway.si?

Pri nakupovanju v spletni trgovini Bestway.si vam nudimo naslednje načine plačila:

  • Plačilo po povzetju (Pošta Slovenije za to storitev zaračuna pribitek 1.5€)
  • Plačilo s kreditnimi in debetnimi karticami
  • Plačilo po predračunu (po naročilu vam na vaš e-naslov pošljemo podatke za izvedbo plačila. Provizija pri plačilu je odvisna od banke pri kateri imate račun)

Katere kreditne ali debetne kartice lahko uporabljam za plačilo v spletni trgovini Bestway.si?

Za plačilo lahko uporabite kreditne in debetne kartice, ki so naštete spodaj:

  • Mastercard
  • Visa
  • Visa Electron
  • American Express
  • Diners Club
  • Discover

Lahko naročene izdelke plačam ob prevzemu na sedežu podjetja?

Ne. Ker Bestway Slovenija (Lira d.o.o.) nima fizične trgovine, svojega naročila NE MORETE plačati na sedežu podjetja, ampak le preko spleta ali dostavljavcu (če izberete način plačila po povzetju). Več o možnosti za osebni prevzem preberite v zavihku »Lahko blago osebno prevzamem na sedežu podjetja?«.

Je spletni nakup s kartico v spletni trgovini Bestway.si povsem varen?

Seveda. Za varnost nakupa jamči najprej SSL inkripcija spletne strani. Dobavitelj plačilnih storitev s kartico je svetovno priznano podjetje Braintree Payments, ki jamči za 100% varen nakup z debetnimi in kreditnimi karticami. Naše poslovanje je v skladu z novo evropsko uredbo GDPR zato vaše podatke tudi interno ščitimo in uporabljamo le v skladu z dovoljenji, ki nam jih daje zakon in vi osebno.  

Ne najdete informacije, ki jo iščete?

Če ne najdete odgovora na svoje vprašanje, lahko stopite v stik z nami s pomočjo kontaktnega obrazca, ki ga najdete >>> TUKAJ