Splošni pogoji poslovanja

Bestway

SPLOŠNE DOLOČBE

Podatki prodajalca

Prodajalec preko te spletne strani je:
Naziv: LIRA, grosist igrač, poletnega in novoletnega programa, d.o.o., Koper
Naslov: Dekani 7B
Pošta in kraj: 6271 Dekani
Davčna številka: SI 27967620
Matična številka: 5781302000
Kontaktni elektronski naslov: info@bestway.si
Kontaktna telefonska številka: +386 (0)5 662 1200
Podatki o vpisu v register oziroma drugo javno evidenco: Podjetje je vpisano v sodni register dne 2.8.1993.

Spletno mesto

Pogoji poslovanja so namenjeni kupcem preko spletnega mesta: www.bestway.si

Zakonodaja

Za presojo teh pogojev poslovanja se uporablja slovenska zakonodaja.

Pogoji poslovanja so pripravljeni skladno z določbami Obligacijskega zakonika (OZ, Ur. list št. 83/2001 in sprem.)Zakona o elektronskem poslovanju in elektronskem podpisu (ZEPEP, Ur. list št. 98/2004 in sprem.)Zakona o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT, Ur. list št. 96/2009 in sprem.), Zakona o elektronskih komunikacijah (ZEKOM-1, Ur. list št. 109/2012 in sprem.), Zakona o avtorski in sorodnih pravicah (ZASP, Ur. list št. 16/2007 in sprem.), Zakona o varstvu potrošnikov(ZVPot, Ur. list št. 98/2004 in sprem.) ter druge področne nacionalne in evropske zakonodaje.

Pravna načela

1. Prodajalec spoštuje načela zakonitosti in poštenosti pri upravljanju s spletno stranjo in prodaji izdelkov.
2. Prodajalec ravna v skladu z dobrimi poslovnimi običaji in pri izpolnjevanju svojih obveznosti upošteva skrbnost dobrega strokovnjaka.
3. Prodajalec spoštuje načelo jasnosti in s temi pogoji poslovanja jasno in razumljivo obvešča kupce o njihovih pravicah.
4. Prodajalec spoštuje načelo sorazmernosti pri obdelavi osebnih podatkov. Obdeluje le tiste, ki so po obsegu primerni glede na namene, za katere se zbirajo in po potrebi nadalje obdelujejo. Varstvo osebnih podatkov ima prodajalec urejeno v Pogojih zasebnosti, ki so objavljeni na spletni strani in so kupci z njimi vnaprej seznanjeni.

UPORABA SPLETNEGA MESTA

Pomen uporabe spletnega mesta

Uporaba tega spletnega mesta pomeni:
1. ogledovanje vsebin na spletni strani,

lahko pomeni pa tudi:
2. izpolnjevanje obrazcev na spletni strani, 
3. naročanje izdelkov na spletni strani, 
4. registracija kupca, 
5. uporaba spletne aplikacije, 
6. možnost komentiranja kupcev, 
7. druge vrste uporabe glede na vsebine spletnega mesta.

Pravila uporabe spletnega mesta

Kupci morajo spletno mesto uporabljati odgovorno in brez povzročanja škode.

Prepovedano je:
1. kršiti avtorske pravice tretjih oseb oziroma kršiti druge pravice intelektualne lastnine tretjih oseb,
2. kršiti osebnostne pravice tretjih oseb (verska, politična prepričanja, zdravstveno stanje in druge z zakonom zaščitene pravice),
3. spodbujati sovraštvo ali nasilna dejanja,
4. spodbujati jemanje nedovoljenih substanc,
5. spodbujati ribarjenje na spletu (phishing),
6.namerno razširjati viruse, črve, pomanjkljivosti, trojanske konje, poškodovane datoteke, potegavščine ali druge vsebine oziroma elemente uničevalne ali varljive narave,
7. uporabljati spletno mesto z namenom nezakonite izmenjave datotek s pomočjo naprednega omrežnega povezovanja enakovrednih računalnikov (peer-to-peer), 
8. uporabljati sistem za rudarjenje bitcoinov in drugih elektronskih valut,
9. izvajati druga dejanja, ki kršijo ali spodbujajo ravnanje, ki pomeni kršitev kazenskih predpisov ali drugih veljavnih predpisov in pravic tretjih oseb.

Odgovornosti kupca

1. Kupec je dolžan zapustiti spletno mesto, v kolikor se ne strinja s pogoji poslovanja

2. Kupec je dolžan spletno mesto uporabljati na način, da ne povzroča škode spletnemu mestu ali prodajalcu namerno ali iz malomarnosti. 

3. Kupec lahko obvesti prodajalca o tehničnih motnjah ali nedelovanju spletne strani oziroma vsebin, v kolikor motenj ali nedelovanja prodajalec zaradi zunanjih vzrokov ne zazna. Ko prodajalcu lahko nastane škoda, pa je kupec to dolžan nemudoma storiti.

Registracija kupca

1. Kupec je dolžan ob in po registraciji posredovati točne in resnične podatke. Prepovedana je kakršnakoli zloraba tujih osebnih podatkov. 
2. Kupec je dolžan prejeto uporabniško ime in geslo skrbno hraniti in ga ne posredovati tretjim osebam. 
3. Kupec je seznanjen, da lahko prodajalec v primeru uporabe neresničnih podatkov ali zlorabe tujih osebnih podatkov, sproži ustrezne pravne postopke zoper njega. 
Kupci se lahko registrirajo, če so na dan registracije stari vsaj 16 let.

Odgovornosti prodajalca

Prodajalec odgovarja za delovanje spletne strani in vsebin, ki jih ponuja, razen v primerih višje sile ali drugih vzrokih, na katere nima vpliva. Prodajalec se trudi odpravljati tehnične in vsebinske napake hitro z namenom omogočanja nemotene uporabe spletne strani in vsebin. 

Prodajalec ne prevzema odgovornosti in kupec ne more zahtevati morebitnega povračila škode, ki bi mu lahko iz tega nastala, v naslednjih primerih:
1. škode, ki jo utrpi kupec ob nepravilni uporabi spletnega mesta ali ob neupoštevanju teh pogojev poslovanja,
2. slovničnih napak v besedilih,
3. če spletno mesto ne deluje 24ur/7 dni na teden 100%,
4. neustreznosti vsebin na spletni strani (vsebine na spletni strani so informativne narave in v nobenem primeru ne morejo nadomestiti mnenj ustreznih strokovnjakov, razen če je to izrecno napisano), 
5. povezav do spletnih mest tretjih oseb (za vsebine na spletnih mestih tretjih prodajalec ne prevzema odgovornosti, zavezuje pa se, da bo povezave izbiral skrbno).

PRODAJA IZDELKOV

Ponudba izdelkov

Izdelki so podrobno predstavljeni v ponudbi, ki je dostopna na spletni strani prodajalca. Prodajalec ima na spletni strani opredeljene lastnosti ter ceno izdelka, zaloge, morebitne popuste in akcije, načine naročanja in plačila ter pravice kupcev. Kupec je pred potrditvijo naročila seznanjen s temi pogoji poslovanja in se ob naročilu z njimi strinja. Kupec je seznanjen, da se s potrditvijo pogojev poslovanja in naročila izdelka šteje prodajna pogodba za sklenjeno.

Postopek nakupa

Postopek nakupa je:
Kupec izbere izdelek tako, da klikne nanj. Po kliku se mu pojavi obvestilo, da je dodal izdelek v košarico. Kupec ima dve možnosti. Lahko nadaljuje nakup s klikom na gumb Nadaljuj nakup in pregleda košarico s klikom na gumb Preglej košarico. Ko kupec klikne na gumb preglej košarico ali med nakupovanje na košarico, pride na prvi korak nakupa. V košarici lahko uredi nakup (dodaja ali odstranjuje izdelke) ali počisti košarico. S klikom na gumb Posodobi košarico, kupec osveži košarico s spremembami. Na tem mestu lahko kupec uporabi tudi kodo za popust. V desnem kotu ima kupec na voljo sumarne podatke naročila. S klikom na gumb Na blagajno, kupec preide na drugi korak, kjer vnese svoje podatke in ustvari račun (ob naslednjem nakupu). Po vnosu podatkov in načina dostave, klikne na gumb Naslednja in preide na tretji korak, kjer izbere Način plačila in tudi na tem mestu lahko uporabi kodo za popust. Kupec na koncu potrdi naročilo z obveznostjo plačila tako, da potrdi strinjanje s pogoji poslovanja in zasebnosti ter, v kolikor želi, izbere možnost prejemanja e-novic in klikne na gumb Oddaj naročilo.

Cene izdelkov

1. Vse cene so izražene v €. Ob cenah je navedeno, ali vsebujejo DDV (ter odstotek) ali ne.
2. Prodajalec cene lahko spreminja in veljajo takoj po objavi. Za že potrjena naročila, ostanejo v veljavi cene iz naročila. 
3. Popusti in promocijske kode se ne seštevajo, razen če je drugače navedeno.

Plačilo izdelkov

Prodajalec zagotavlja možnost plačila izdelkov z naštetimi načini plačila: 

  1. plačilni nalog/UPN (predračun)
  2. plačilo po povzetju (kupec plača dostavni službi)
  3. kreditna/debetna kartica: Mastercard, Visa, Visa Electron, American Express, Diners Club, Discover

Kupec prejme račun za naročene izdelke fizično ob prejemu naročenih izdelkov ali v elektronski obliki na posredovani elektronski naslov. V primeru, da ima prodajalec s kupcem sklenjen dogovor o elektronskem vročanju računov, prodajalec računov ne izdaja v fizični obliki. Prodajalec hrani račune in prodajno pogodbo na sedežu družbe 10 let v fizični oblikiRačun je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca.

Rok dostave izdelkov

Rok dostave izdelkov, ki so na zalogi, je do največ 5 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Rok dostave izdelkov, ki niso na zalogi, je do največ 30 delovnih dni po prejemu plačila oziroma naročila. V primeru težav z dobavo izbranega izdelka ali podaljšanja roka dostave, prodajalec kupca o tem ustrezno obvesti in po potrebi z njim dogovori podaljšanje roka dostave ali zamenjavo izdelka oziroma kupcu na drugačen način ugodi v njegovih zahtevah oziroma potrebah.

Kupec lahko izdelke prevzame tudi osebno. 
Naslov za osebni prevzem: LIRA d.o.o, Dekani 7B, 6271 Dekani
Kontaktna telefonska številka za osebni prevzem: +386 (0)5 66 21 200

Stroški dostave izdelkov

Stroški dostave so urejeni tako: Stroški dostave so odvisni od izbrane vrste dostave. Način dostave je možno izbrati pred potrditvijo naročila. Kupcu je pri posamezni vrsti dostave na voljo točen znesek dostave, ki je tudi obračunan na računu. Pri plačilu po povzetju je kupec seznanjen, da dostavljalec (Pošta Slovenije) obračuna strošek provizije po veljavnem ceniku Pošte Slovenije, ki je dostopen na spletni strani www.posta.si. Pri dostavi naročila s Pošto Slovenije ter izbranim načinom plačila z gotovino po povzetju se obračuna dodatni strošek 1,50 €.

Reklamacije

V primeru stvarne napake na izdelku, ima kupec 60 dni časa, od trenutka, ko je napako opazil, da o tem pisno obvesti prodajalca. Po poteku dveh let od nakupa, stvarne napake ni mogoče reklamirati.

Reklamacija mora zajemati
1. kontaktne podatke kupca, 
2. točno navedbo izdelka ali več izdelkov, 
3. napako, ki se reklamira, 
4. priložen mora biti originalni račun in 
5. izdelek, ki ga kupec reklamiraga kupec reklamira.

Kupec mora omogočiti prodajalcu, da izdelek pregleda. Prodajalec kupcu odgovori najkasneje v roku 8 dni po prejemu pisne reklamacije. V primeru upravičenosti reklamacije, prodajalec kupcu ponudi odpravo napake, nov izdelek ali možnost odstopa od pogodbe.

Reklamacije lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje reklamacij:
Elektronski naslov: info@bestway.si
Naslov: LIRA d.o.o., Dekani 7B, 6271 Dekani

Garancije

Prodajalec zagotavlja ustrezne garancije pri izdelkih, kjer je garancija obvezna. Garancijski roki so skladni z zakonom ali daljši. Navodila za uveljavljanje garancije se priložena vsakemu izdelku posebej. Šteje se, da se kupec seznanjen z garancijo najkasneje ob dostavi izdelka.

Garancijo na izdelek lahko kupec uveljavlja pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Uveljavljanje garancije
Elektronski naslov: info@bestway.si
Naslov: LIRA d.o.o., Dekani 7B, 6271 Dekani

Odstop od pogodbe

1. Kupec lahko odstopi od pogodbe (nakupa) v roku 14 dni brez navedbe razloga.

2. Odstopni rok poteče v roku 14 dni od dne, ko kupec pridobi fizično posest na izdelku ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec. To pomeni v roku 14 dni od prejema izdelka (šteje datum vročitve na vročilnici). Pri pogodbah v zvezi z dostavo blaga, ki sestoji iz več kosov ali pošiljk, začne teči odstopni rok, ko kupec pridobi fizično posest na zadnji pošiljki ali kosu ali jo pridobi namesto kupca tretja oseba, ki ni prevoznik in jo v ta namen določi kupec.

3. Če kupec odstopi od pogodbe, mu prodajalec brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje roku 14 dni od dneva prejetja obvestila o odstopu od pogodbe povrne vsa prejeta plačila, vključno s stroškom dostave. Povračilo prodajalec izvede z enakim plačilnim sredstvom, kakor je bilo uporabljeno pri izvedbi prvotne transakcije, razen če se s kupcem izrecno in pisno dogovori drugače (npr. dobropis ali druga oblika povračila).

4. Prodajalec lahko zadrži plačilo dokler ne prejme vrnjenega blaga ali dokler kupec ne pošlje dokaza, da je blago poslal nazaj, odvisno od tega, kateri dogodek se zgodi prej. Kupec blago vrne brez nepotrebnega odlašanja in v vsakem primeru najpozneje v roku 14 dni od dneva, na katerega je kupec obvestil prodajalca o odstopu od pogodbe. Rok se upošteva, če kupec blago pošlje nazaj pred iztekom 14-dnevnega roka. Neposredne stroške vračila blaga nosi kupec.

5. V primeru, da je vrnjeni izdelek poškodovan oziroma je kako drugače zmanjšanja njegova vrednost, si prodajalec pridružuje pravico, da zmanjša vrednost vračila celotne kupnine.

Vračilo izdelkov

Pravico do odstopa od pogodbe lahko uveljavljajo fizične osebe. Za uveljavitev pravice do odstopa od pogodbe mora kupec z nedvoumno pisno izjavo obvestiti prodajalca o svoji odločitvi o odstopu od te pogodbe. To lahko stori s pismom, poslanim po navadni (svetujemo priporočeni) ali elektronski pošti na spodaj navedene naslove. V ta namen lahko kupec neobvezno uporabi priloženi vzorčni obrazec.

Da bi se rok za odstop od pogodbe upošteval, zadošča, da je obvestilo v zvezi z uveljavljanjem pravice kupca do odstopa od pogodbe poslano pred iztekom odstopnega roka od te pogodbe, to pomeni rok 14 dni od datuma vročitve.

Odstop od pogodbe lahko kupec posreduje pisno na elektronski naslov ali naslov prodajalca, s pripisom Odstop od pogodbe:
Elektronski naslov: info@bestway.si
Naslov: LIRA d.o.o., Dekani 7B, 6271 Dekani

Ostale pritožbe in zahteve kupca

Kupec lahko pošlje pritožbe in druge zahteve, ki ne izhajajo iz uveljavljanja garancij, reklamacij ali odstopa od pogodbe na elektronski naslov ali navadni naslov prodajalca, s pripisom Pritožba.
Elektronski naslov: info@bestway.si
Naslov: LIRA d.o.o., Dekani 7B, 6271 Dekani

Vzdrževanje izdelkov in navodila

Kupec je seznanjen in se strinja, da so vsi izdelki opremljeni z navodili za vzdrževanje oziroma za uporabo, kjer je to smiselno in potrebno.

Posebni dogovori

Ne glede na določbe teh pogojev poslovanja, lahko prodajalec in kupec dogovorita vsebine drugače, v kolikor sta oba soglasna, v skupnem zasledovanju interesa obeh. Prodajalec je zavezan, da posebni dogovori v nobenem smislu ne morejo kupcu, ki je fizična oseba, zagotoviti manj pravic, kot mu jih zagotavljajo ti pogoji poslovanja.

Omejitve odgovornosti

Prodajalec se trudi zagotavljati ažurnost in pravilnost vseh podatkov, ki jih ima objavljene na spletni strani. Prodajalec ne odgovarja za napake v besedilu ali neažurnost podatkov. Na spletni strani prodajalca so slike simbolične, razen kjer je izrecno navedeno, da slika odraža dejansko stanje. Šteje se, da je kupec seznanjen in se strinja, da prodajalec ni odgovoren za zamude dostavne službe in ne za poškodovanje embalaže izdelka.

V primeru poškodovane embalaže, je kupec dolžan dostavljeni izdelek zavrniti neposredno dostavni službi.

AVTORSKE PRAVICE

Besedila na spletni strani

Vsebine in besedila na spletni strani prodajalca je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Fotografije in avdiovizualna dela na spletni strani

Vse slike, video posnetki in druga avdiovizualna dela, ki so objavljena na spletni strani so avtorsko delo prodajalca in jih je prepovedano kopirati ali kako drugače uporabljati izven potreb pravnega sodelovanja med prodajalcem in kupcem, razen če je na spletni strani drugače navedeno. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov.

Pravni dokument

Besedilo teh pogojev poslovanja je v posesti prodajalca in ga je prepovedano kopirati, distribuirati ali kako drugače razpolagati s tem besedilom brez pisnega soglasja lastnika informacijskega sistema, ki za prodajalca vzdržuje pogoje poslovanja, razen izjem, ki jih dopušča zakon. Vsakršen poseg v avtorsko pravico se šteje za kršitev pravic intelektualne lastnine in je lahko predmet sprožitve ustreznih pravnih postopkov s strani lastnika informacijskega sistema, to je podjetje VIDICUM, Tjaša Vidic s.p. Za dodatne informacije v zvezi s tem vprašanjem, kontaktirajte: podpora@pogoji.si.

KONČNE DOLOČBE

Zavezujoča narava pogojev poslovanja

1. Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce spletnega mesta prodajalca. 
2. Pogoji poslovanja so zavezujoči za vse pravne posle, ki se sklepajo na njihovi podlagi preko spletnega mesta prodajalca. 
3. Pogoji poslovanja so sestavni del naročila kupca. 
4. Kupec potrdi seznanitev in strinjanje s temi pogoji poslovanja pred naročilom izdelka.

Krajevna veljavnost

Pogoji poslovanja veljajo za vse kupce in za nakupe, ne glede na državo dostopa kupca.

Spremembe pogojev poslovanja

1. Prodajalec pogoje poslovanja redno posodablja z zakonskimi spremembami.
2. Prodajalec si pridržuje pravico do občasnih vsebinskih popravkov in sprememb pogojev poslovanja.
3. Prodajalec bo svoje kupce obveščal o pomembnih spremembah pravočasno v pisni obliki z elektronskim sporočilom.
4. Prodajalec zagotavlja arhiv sprememb pogojev poslovanja, ki je vsakemu kupcu dostopen s predhodno pisno zahtevo na kontaktni elektronski naslov prodajalca.

Reševanje sporov

Prodajalec in kupec se zavezujeta morebitna nesoglasja in spore reševati mirno in sporazumno.
Prodajalec ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, zato se lahko potrošnik v primeru nerešenega spora obrne na organ alternativnega reševanja sporov. 
Kupec lahko izbere alternativno obliko reševanja spora in svoje pravice uveljavlja preko spletiščahttps://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL.
Nacionalna kontaktna točka za dodatne informacije je določena v okviru Ministrstva za gospodarski razvoj in tehnologijo, kontaktni elektronski naslov je: nkt.mgrt@gov.si.
Kolikor sporazumna rešitev ne bo mogoča, je za reševanje spora pristojno sodišče v Republiki Sloveniji po sedežu prodajalca.

Časovna veljavnost

Pravni pogoji veljajo od: 06.02.2019 11:37